.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روابط مافیایی مانع از توقف واردات بی‌رویه

عضو کمیسیون کشاورزی از تداوم واردات بی‌رویه به کشور خبر داد و گفت: دولت در برابر واردات بی‌رویه محصولات کشاورزی ضعیف عمل می‌کند و روابط فراقانونی مافیای واردات مانع از این می‌شود که واردات بی‌رویه کالا به کشور متوقف شود.

به گزارش شمال نیوز"یونس اسدی" در گفت‌‌وگو با خانه ملت از تداوم واردات بی‌رویه محصولات کشاورزی انتقاد کرد و گفت: واردات بی‌رویه محصولات کشاورزی، زیان چشمگیری را در چند سال اخیر به کشاورزان ما وارد کرده است و متأسفانه این روند نامطلوب همچنان ادامه دارد.



تا وقتی روابط فراقانونی هست، واردات بی‌رویه ادامه دارد

نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، روابط فراقانونی و نفوذ مافیای واردات در برخی مراکز صدور مجوز واردات را علت اصلی تدوام واردات بی‌رویه به کشور خواند و افزود: مافیای واردات در برابر هر حرکتی که موجب قطع واردات بی‌رویه به کشور شود، ایستادگی می‌کند و با توسل به روابط فراقانونی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

وی همچنین تصریح کرد: در باره واردات اقلامی مانند شیر خشک، میوه و برخی اقلام کشاورزی دولت ضعیف عمل کرده است و در سایه غفلت دولت عده‌ای هم این اقلام که مشابه آنها در داخل تولید می‌شود را وارد کرده‌اند که این موضوع موجب زیان دیدن کشاورزان شده است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان این که نمایندگان امسال به‌صورت جدی بر موضوع واردات بی‌رویه نظارت می‌کنند، گفت: در صورت تداوم واردات بی‌رویه و غفلت مسئولان اجرایی، نمایندگان مجلس از تمام ابزارهای نظارتی خود برای برخورد با افراد متخلف استفاده می‌کنند./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.